Blow Water Site

Tuesday, November 15, 2005

Music of Chiu Chow

工作開始有點壓力,本來是不要緊的,反正自己也知道幹這一行就是這樣。可是母親跟某親戚好像都不太喜歡我的工作,覺得壓力大、風險大及浪費自己以前所學的等等。他們可能是出於關心,但是我需要的是支持而不是懷疑。

這個問題,恐怕連好友們也幫不到我甚麼…唯有"潮州音樂" - 自己靠自己。

無聊IQ題 (若覺得太容易的話,請見諒):
Bernard Lee (猜一飲品)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

1.1. 壓力, 好多工都大架啦?
1.2. 你而家做緊o既野同你讀o既冇關係o既咩?
1.3. 佢地唔太中意, 但係你暫時可以有更好既工咩?
1.4. 佢地而家仲有ground可以咁揀擇咩?

2.1. 有o既...實有人幫到你o既...嗯...
2.2. 完

1:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

1.1. 壓力, 好多工都大架啦?
1.2. 你而家做緊o既野同你讀o既冇關係o既咩?
1.3. 佢地唔太中意, 但係你暫時可以有更好既工咩?
1.4. 佢地而家仲有ground可以咁揀擇咩?

2.1. 有o既...實有人幫到你o既...嗯...
2.2. 完

1:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

please delete one for me, and after that delete this one too
thx Gall

1:31 AM  
Blogger 動物男 said...

我認為自己的路應由自己來定。但你也要尊重和聆聽別人和長輩的意見,你不需要盲從,但你需要分析他們的意見,和了解他們為何有如此的想法。和他們談多一點點,我相信大家都會了解和支持你的。

依據自己的信念譜出自己的人生,用表現去信服別人,努力走到最後,不論結果也無悔一生。

6:43 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home