Blow Water Site

Tuesday, June 06, 2006

(爛)橋王

趁「壓力」、「未解決」等字眼依然受熱捧之時,推出「壓力廣告」系列:

1.
(巴士上)
(青年大聲地講電話)
阿叔:北漏道拉!你咁大聲講電話!
青年:呢個社會,你有壓力,我有壓力,你仲咩挑釁我呀!
阿叔:北漏道拉!你有口話人,無口話自己,等我帶你去撻好地方,包有解決!
(xx桑拿)
阿叔:拿!揸手呀!
青年:咩事要握手呀?
阿叔: 歎完桑拿咁舒服,係咪要多謝我呀?係就揸手啦!
青年:未解決!未解決!未解決!
阿叔:有咩未解決?
青年:xx桑拿咁正,嚟一次點夠呀!
(旁白:xx桑拿,地址xxxxxxxxxx)

建議選角:李兆基 - 阿叔;揚明(tvb四線小生) - 青年; 蕭亮 - 旁白

2.
(第一段)
旁白:有咩係要有壓力先可以解決?
(第二段)
旁白:壓力煲利用高壓,迅速煮熟食物,咁所有煮食問題都可以解決啦!資料由xx牌家庭電器提供。

建議選角: 小儀 - 旁白

3.
(收音機廣告)
甲:(焦急地) 我有壓力,好大壓力…再唔解決,就頂唔順啦…
旁白:正常的如廁習慣,對腎臟健康甚為重要。請支持「護腎基金」。

旁白:形象健康藝人一個 (未有心水)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

......
好得很

6:28 PM  
Blogger 動物男 said...

6:32 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home